Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 Mei 2014

Tiada bertajuk.haha



Assalamualaikum.

Sakit giler kot kepala aku, denyut denyut. Allah..
Maybe sebab musim pms la ni hah terus merebak tang kepala. Hurm T.T
Dok, office, kerja bertimbun, tapi nak buat keje lemau semacam.
Terus dok tengok kerja yang bertingkat-tingkat.
Berpinar pinar mata nengok.. errrheerr

Kat office ni, dok kecoh isi borang tukar.
Dah nak habis dahhhh
AKU?? Entah lahh..
Kata hati ni kata, *apply laaahh*, kata hati sipi2 plak kata *tunggu dulu*
Abeh tu, nak apply ke idok..??
Fenin kepala dok pikiaq. Maybe apply je kot, lagi ada benefit kalo apply.
Ye dak, dari tecongak tengok perubahan HLD
Baguih aku ngeplai.pfftftff

Aku dok runsing, kang sok lusa dapat tukar kementerian mana?
Camne la life aku lepas tu? sapelah rakan office aku?
Mana aku duduk? Mana aku makan?
Sapa bos aku? Skema ke? Senyap ke? Hahaha.
Dok pikiaq menda yang tak pasti, lebih elok teruskan kehidopan macam biasa.
Poodaaaa!

Takpelah, nanti nak buat istikhorah lagi baguih kalo gini gaye..hihi.
Nak ikotkan hati nak office yang dekat sikit dengan rumah baru.
Insha Allah, kalo dah rezeki dapat rumah tu..
Cuma jauh sikit dengan Taska dak fiyyaz..
Alohh, fiyyaz pon tahun depan dah 2 tahun,
 aku dah siap2 plan masukkan dia tadika tau!
Err, semangat giler tuu..hehe..
Yahh hopefully planning menjadi..
Tapi semua Allah yang tentukan. :)


Oh ye, aku nak story pasal Raya sebonanyer.
Raya tahun ni kan dah bertiga. So…….
Awal-awal dah planning budget for hari raya.
Cuma raya ni, aku just nak sesimple yang boleh.
Idoklerr nak blink blink gitu, cukuplah baju kurung cotton.he he he,..
Hah! ni sebab malehh nak gaye sangat,
Cukuplah sederhana saja.
He he he..

Ok laaaa, chaw sinchi..
Hadiah for you all..
tadaaaaaaa



Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign