Followers

20 Jun 2013

Happy 6month Anniversary..

Assalamualaikum..



Happy 6 month Anniversary to me and my hubby.. wahh dah 6 bulan usia perkahwinan I ye.. macam baru semalam pulok I diijabkabulkan.. macam mana debaran bila nak bergelar isteri ketika 20hb disember 2012 fuhhhh memang dup dap dup dap dan memang rasa nak nanges semahu mahunya….



Macam macam perasaan I masa tu, I terpaksa tahan air mata dari mengalir sebab arwah bapak pergi pon masa tu belom sampai sebulan..jika dia masih ada, mungkin dialah wali I tapi terpaksa digantikan dengan abang i.. masa tu emak I jangan cakap laaahhhh, memang nanges jek masa majlis pernikahan i.. tapi, I tak nak nanges depan emak, sebab biarlah I nampak kuat di hadapannya walaupon sampai skarang I masih lagi menangis bila teringatkan arwah bapak… so sebagai anak, jangan lah buat emak bersedih yer :’)



Usia kandungan I pon dah cecah 6 bulan jugek.. hemm hemmm..tak sabar rasanya tungguu baby inside ni tengok dunia..walaupon baby dalam perot tapi hari2 berangan macam mana lah I nak jaga dia nanti, nak tidur sbelah dia, nak susukan dia, nak tukar lampin bagai, mandikan diaa…dan sehingga sekarang I terfikir, canelah I nak dukung baby yang masih belum keras lehernya tu.. harap2 semuanya jadi automatic kannnnnnnn..doakan I yaa :)



Dear Husband,,



You came in my life and made it complete

I really couldn’t ask for anything more



We have had our ups and downs,

This we both know,

Through it all our love

Still managed to grow



Different thoughts we had

About many things,

But our love for each other,

Gave us wings.



There’s so much we have gone through

And yet, without a doubt I say

You are the most wonderful man I have met



When you are smiling

Everything seems alright

When you frown

My heart loses its cheer



You are a blessing of Life

Stuck with me in joy and strife

Thanks for being what you are

Thanks for making it wonderfully so far



Happy Anniversary Husband.
 





Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign