Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

10 Januari 2012

Pantai Bagan Lalang

Sabtu lepas, pegi Pantai Bagan Lalang.. Berjemur berpanas panasan di sana, al-maklumlah selalu dok aircon. Saja nak bagi sunburn kat kulit yang tak berapa nak mulus ne. Sebenarnya, aku nak mandi manda sambil lompat lompat ombak (kengkonon laa) . Tapi, aku lupa nak bawak tudung, adusss. Pagi before nak jalan, aku dah prepare apa yang patut. Siap iron bagai. Tup tup, tudung lah pulak yang aku lupa. Wahaha.. heh kecewa tran tan tang tau. Sedih kan. What ever laa..

Ekceli, aku nak pegi OT sabtu tu. Last last tak jadi sebab aku nak pegi tenangkan fikiran setelah bersusah payah menyudahkan sistem SBPA yang memenatkan. Masa dok kat tepi pantai rasa tenang jek fikiran. Sambil relaks relaks bagai, tanpa penat fikir tentang kerja. Oh pelisss. Walaupun masyukk, tapi penat woo. Sape sanggup, sampai kejang kejang tangan, sakit sakit badan, sakit sakit kepala, sakit sakit otak, sakit sakit perut, sakit sakit mata, sakit sakit telinga, sakit sakit semuanya laa.

By the way, aku and my Mr.F join kawan dia pegi pantai. Awalnya, aku belah bagi. Pegi ke idok. Last-last join jugak..heee... Tapi rasa tak menyesal pon. Best best best.. We all 6 orang jek..So, best laaa..hee..

Ne wife kepada kawan My Mr... Zaradha

Memula g Pantai Morib.. Peh tu, tukaq plan..
Otw nak pegi PD

Okess, plan nak g PD tak jadi, sebab singgah kat Pantai Bagan Lalang pon ok jerr

Sekitar kawasan..

Lagi sekitar kawasan

Sekitar kawasan Lain

Hidupan persisir pantaii

Ahli meeting jongkang jongkit
Ekceli, i pon nak maen. =(

Rafiq ne terror maen bola.. Terbaek!
Oh so~

Ica dah tidoo.. ciann.. Tetiba ingat rayyan~ miss  <3

Golden Palm Tree ne cantek jugak tempatnyerr
Ehsan Gugel~


Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign