Followers

17 Januari 2012

BAUCAR buku 1Malaysia..

Ahad lepas, aku pegi kelas jam 2.00pm kat intec. Kelas tu 2 jam jek.
Aku memang semangat giler nak pegi kelas..heee.
Tapi sebenarnya semangat sebab hal lain.


Ya ya yaa.. sebab ada BAUCAR BUKU 1Malaysia.
Aku pegi jugak amek kat intekma resort, kalo tak tuntut sangat laa rugi.

Aku masuk kelas pon lewat sebab aku ingatkan kelas start jam 2.30pm.
So, orang lain semua dah start blajar seawal jam 2.00pm..HAHA..

And akhirnyaaaaa... yayy yaayyyyy......


Aku dapat jugak ..
Walaupon menunggu lama demi mendapatkan benda alah ne.
Aku sanggup sanggup. haha
Yayyy.. aku bleh shopping dengan sesuka hati.
haih, shopping buku jek hokeh..

Banyak giler sampai rm200 baucer yang kena bagi ne kan..
tapi aku suke suke suke..
semangat nak carik buku.


Alhamdulilah.. syukur..

Terima Kasih

2 ulasan:

Amanina berkata...

sya xsempat lg nk g tuntut baucer tu :(

Emma FNK ✿❀ berkata...

@Amanina Apsal tak sempat? alahai cian nyer.. lagipun expired baucer ne dalam bulan MAC..

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign