Followers

28 April 2012

kawan kawen aku pon nak bleh?


Hari sabetu pulek, i rasa addicted dengan DIY. jari jemari meronta ronta, supaya i selongkar balek bahan bahan for my diy. Ntah angin kus kus apa lah yang terjadi kat i? dahsyat u all. I pon rasa nak nanges sebab jari jemari ni lincah nak deko deko bunga. i pon dengan rela hati, buat beberapa kuntum mawar merah. aww. ohsem bagi i, tak tahu la kamoo? if u kata tak cantekk pon i terima. tsk tsk tsk :') . bluewkk.

Btw, i sangat sebok. Banyak yang perlu dibereskan. tapi tu lah, hati i ni nak jugak nak jugak. kenapalah i minat dengan seni seni gubahan ne? i rasa takot la pulak. orang lain steady saja, kowt bagi dorang banyak lagi benda yang faedah dari buat menda tomei ne. Tu yang i nak stop, tak tak boleh jugak. Penyakit keturunan kowt. tapi apsal emak i dah pencen dalam seni-seni?hmm risau risau. ke ada something ni.hahaha.

moh la layan gamboo gamboo munge i ni. layannnnnnnn

percubaan pertama kali, pehtu letak dedaun.aww 

haha. tersusun rapi. aww
Ade saper nak tak ??

=)


Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign