Followers

09 April 2012

KL Bird Park :)

Assalamualaikum :) wee


ehh ehh. ekceli nak ceghita pasal KL Bird Park, terpanjang pulak yo. mahap lorr.


exited, pelilit tangan sebelom bertukar jadik sailormoon


Aku sukak~! memula masukkan 2 keping duit 50 ploh sen
pastu putarr. tadaaaaaa, keluar seketul menda pink. 
Apekah isinya?


Burung amat sukak menda ni.
Sape paling banyak bawak, maka pendamping burung pon banyak jugaks.
muehehe~!


Kalau rasa2 nak hilangkan masalah dandruff anda tew,
suruh jek burung2 ne kupaskan. wkwkwkw.
(dandruff - kupas??)


'hye, boleh berkenalan?'
walhal dia tahu, kitew bawak makanan dia. ew eww
cepat sembunyik dalam tangan. cepaattt -kedekut-

si burung, cube memakan sisa-sisa taik mata pulak?
yeww


Alaaaaaa, saya nak jadi menantu berkuku hitam laaaa.. tak aci~!
jangann laaaa.


Nak mandi manda pong boleh. Silakan silakan.
err. u je laa. i segan. eww eww


anyonyo 


Si merak :)
di halang orang nak balek. tsk tsk tsk.


'Wahai kamu, kamu .. hah! dan kamu yang korek idong.
betulkah si emma tu dah bertunang?'
aaiyakk, statement tak bley blah arr si merak ne. (sinsinkuslaluditanyainkok)


ehh ehh, apsal ayam abang aku ada kat sini?
tulung aku tangkap. Nak sembelih!


hey hey you you.
brutal tak i??


tetiba ada jemari runcing tershoot.
( ini ke namanya photographer PRO - hampeh tol)

haaa, berebut berebut,.
geram aku di buatnya. errrr errrrr


'Ketepiiiiiiiiiii,, saya nak lalu' bentak hati si burung.

beratur. ok enough.
padahal burung2 ne semua nak mintak ice cream budak tuh~!
tak malu nyewww eww eww


'saya nak marah ni.. saya nak marah, sebab you pekak, saya nak lalu pon tak bleh'

Poyo la engko burung. nak makan ice cream?
Nasib la engko tak mintak pizza hut.


Kaki panjang. macam2 aksi pong ade.
Guna satu kaki pon boleh~!

Sebelum animal show.
kehulu kehilir jek lah dia ni. Nak mintak perhatian. ishk. nak glemer le tew.
(dengan burung ni pon nak jeles?)
iyakkk~!

Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign