Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

30 Januari 2014

Kesayangan hamba~


 Assalamualaikum..



Yeee yeee yeeahhh! Besok cuti, lusa cuti, ahad cuti, Isnin pon cuti jugaaaa. Hemohehehe. Dengan ini, aku isytiharkan diriku dalam bahagia yang melimpah ruah, boleh spend time with my son and my husband muah3. Tak de pon plan nak pegi berjalan jauh.. dok umah lagi bagus dari meredah jam jalan raya dan sesak orang ramai.

Cuti2 pon, kena buat homework. EH!, ni ‘rumah kerja’ dirumah jer.hee. homework study daku. Hah! memandangkan skarang, aku dah menjadi 3 in 1, menjadi super ‘IBU’ yang bertauliah, merangkap fulltime housewife, fulltime worker, dan part-time student.


Jadi ibu 3 in 1 ni, harap berbaloi di masa akan datang dan juga di akhirat kelak. Amin. (Syukran kerana meng-‘amin’ kan) Alhamdulillah.


Memandangkan tahun ni tahun last aku study, dan berharap tiada repeat juga berjalan lancar sehingga grad. Weekend pulak kena berkorban tinggalkan ank demi menuntut ilmu. Tatkala malam je boleh manja2 dengan family. Nanti, bila Fiyyaz dah besar, ibu akan cerita segala pengorbanan ayah, dari semester 1 ibu sehingga skarang. Susah senang, ayah je yang bantu. Tak lupa jugak, kawan merangkap bff aku iaitu k.Jun. Dia la yang suka tolong aku kalo asben tak dapat hantar gi kelas. Thanks akak :’).


Next week ada kelas full dari pagi ke petang. Dak tecik tu tinggal kat hotel dengan ayah. Aku sanggup spend bayar satu malam tinggal hotel, untuk anak dan suami. Alhamdulillah, asben pon dah makin expert jaga Fiyyaz,..


Hee, sedehh pulak entri aku kali ni yer.


Di sajikan dengan gambar dak Fiyyaz yang tido kat hotel masa tunggu ibu abis kelas.



Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign