Followers

17 Mei 2012

aksi kecomelan mereka



Assalamualaikum.

heh heh. tak lama lagi i dah nak balek kampung woo. Jealous tak? sila nanges bertubi tubi. i tak sabar betol nak jumpa mereka mereka yang comel kat kampung tu. lindunaaaa. habeslah dorang kalo moochu dah balek. cubit cubit, gigit gigit, muah muah, kejar kejar, dukung dukung etc. i cuti agak lama jugak. sure, orang akan cakap

 'ne cuti lama ne, cuti kawen erk?'
 'cuti tunang?'..

maka selamba mak cicak i akan jawab
'cuti sebab jadi babysitter je'

muahahaha! segala anak buah, anak kucing, anak pokok nak di jaga. Best nye cutiiiiiiii~~~~~~. rehat otak, rehat tangan, rehat segala rehat.

mohh kitew layan gambo my nephew n my niece. aksi comelan geraman gigitan padu. waaa~!

si putri menanges sebab fuza buli dia. kesian putri.
sayanggggg putri. fuza tak nak sayanggggg
muahahahahahahahahahaha
(nanti mak fuza baca, mesti dia report kat fuza)

ahhhhh fuza mintak puji. cubit kanggg 

Rayyannnn. i miss u.
nanti kita lepak depan tv atok sambil layan cartoon network keh.
iye, moochu kat sini hidop susah takde astro.haha 

sang putri. emak suka panggi dia 'sang putri'
walaupon putri tak suka lepak ngan moochu.
moochu tak kecik ati. cuma moochu tambah geram grrr grrr 

Fuza memang suka buat aksi renang. tak pe. nanti moochu kacaw fuza tido.
haha.
balas dendam untuk putri.



Terima Kasih

2 ulasan:

Amanina berkata...

comelnya budak2 nie :)

Nor Amira berkata...

COMEYnyer .... :)

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign