Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

11 November 2011

Afuza cute

Date : 11.11.11


Tarikh cantek. Mesti ada yang tawen hari ne kan. Sume orang bleh ingat tarikh ne. By the way, tak pe.. abaikan pasal tarikh. kita stori hal laen okeh :P.. Entri kali ne entri bergambar dan aku terpaksa menaip selaju yang mungkin. Sebab kerja banyak menanti nun di tempat baru. Alhamdulilah, aku belom lagik stress stress dengan keja baru. Berusaha untuk buat yang terbaek! wohooo. Tapi aku masih ulang alik dari tempat lama ke tempat baru. Sedih nak tinggalkan tempat lama ne. huhu..

 afuza

 Fuza tengah buat apa tu??hehe

Nak tahu tak, macam mana Fuza buat supaya benang tu lekat kat jari dia. Mula2 dia gulung benang tu kat ibu jari.. Lepastu dia hisap la ibu jari..hehe. Mama dia kata, dia memang macam tu pantang nampak benang @ rambut mesti dia buat benda yang sama.. hehe. comel jek dia buat macam tu. Kalo aku tarik benang tu, dia akan marah maksu dia. Afuza ne nakal sebebnarnya, cuma kalo nampak benang tu mesti dia terus diam dan ngelamun sambil hisap jari include benang tu.. ngeh ngeh..

Okay, pic kat bawah ne pic masa aku makan kat sweetchat kat mines sana..

Perisa durian ne antara yang glamour jugak kat sweet chat..







Okey, kat bawah ne saja nak letak..hee



k lah, aku nak buat keja dulu.. Tak lama lagik balik kampung.. yayyyyy :D

Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign