Followers

04 Julai 2014

Rezeki dari Allah



Assalamualaikum..



Alhamdulillah…



Haritu ada cabutan undi untuk Perumahan penjawat awam..

Rezeki kat asben sebab nama dia tercabut masa tu.

^^,



FYI, nama aku dah haritu..

So, turn asben pulak dapat..

Cuma plan kiterang,

rumah yang aku dapat tu yang akan kami pilih untuk duduk sana..

dek kerna keluasan dan tempat strategik,

tu amek tu..



Memandangkan, kelayakan pinjaman kiterang cam dah melebihi..

Tapi try je la, kalo dua2 rezeki.

Kiterang amek sebab nak buat sebagai harta or pelaburan..



Kot2 dah pindah sabah nanti,

Anak2 yang duduk sana pulak. Hehe..



Tapi, tu semua jika di izinkan Allah rezeki untuk tinggal di rumah tu..

Insya Allah..



Rasa tamak pulak cam nak amek dua buah rumah..

Sebab rumah yang asben dapat tingkat 22..

Allah .. tinggi

Dah skang ni pon tingkat 13 pon rasa dah tinggi sgt..

Ini kan pulak tingkat 22..

takpe. kalo rezeki, amek aje lahh
*padahal, kelayakkan tak lepas daaa*
=)



Terima Kasih

3 ulasan:

mOoN IzzaN berkata...

alhamdulillah.. tahniah.. :)bukan senang nak dapat umah skang ni..

CikLily Putih berkata...

congrats ye...

Emma Nyiu berkata...

Terima kasih ^^,

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign