Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

25 Jun 2014

Fiyyaz dah dapat pengasuh baru :)



Assalamualaikum..



Hmm. Smenjak dua ni, kerja asyik tak putus putus. Dok tengok kerja makin hari makin bertimbun ni rasa berpinar-pinar mata.

Ohhh makkk, daku nak cuti. Ohh makkk rindu kampungg..

Dah jadi ibu2 ni, homesick dah jarang menerpa. Dah terasa muda diri ini (sebaliknya) kwang3..



Ok baiklah.. aku tak tau nak cerita apa kat blog aku ni,,

Dari blog aku sunyi sepi, baik aku cerita pasal life aku kat sini.bahaha!

Dah emangnye blog ni wujud nak cerita pasal diri sendiri.

Abehtu? Nak cerite pasai engko pulak ke? Ko tu sape?? *peeehhhh*



FYI, eceh.. my baby fiyyaz ohh dah bujang dah anak aku,,hihi

Aku nak cerita pasai dia je la yer, asal korang idok ler bosan sangat engko baca.

Behehe.

Aku dah tak hanto fiyyaz kat taska skang ni.

Dek kerna Fiyyaz kerap sakit dok taska. Idokler salahkan taska..

Dah memang taska ni sejuk, ramai budak, penjaga tak menang tangan..

So, tutup je la mata hanto gi pengasuh..



Actually, belom pon habis bulan, aku dah hanto gi pengasuh. Kira rugi la jugak ni.

Tak kisah laaaa.. bayar lebih, rugi banyak ke rugi sikit..

Yang penting keselesaan fiyyaz..



Acane aku boleh jumpa pengasuh baru ni..meh sini aku habaq maih..

Sminggu yang lalu, aku, asben ngan fiyyaz terserempak ngan sorang pakcik ni..

Dia gelar diri dia Pak Mat isteri dia pulak Maksu..

Pak Mat ni yang offer nak jaga Fiyyaz, memang sbelom ni mmg tengah dok cari pengasuh. Cuma nak cari pengasuh yang betul2 di jiwa ni susah..

Pak Mat dah offer, siap nak confirmkan pulak tu..hee

Alhamdulillah, sebab style Pak Mat ngan Maksu ni, dia cam layan kita ni macam family dia.. susah nak carik yang gini..



“Ya ALLAH, aku bersyukur kepadamu,

Mungkin aku pernah meminta kepadamu,

dan engkau telah makbulkannya..

Aku bersyukur bertemu keluarga seperti ini, yang boleh menjaga anakku sebaik yang mungkin..

walau apa pun, engkau lindungilah anakku, walau di mana ia berada..”

Aminnnnnnn



Alhamdulillah, kesihatan Fiyyaz bertambah baik..

Insha Allah, Pak Mat dan Maksu dapat jaga anakku sebaik yang mungkin





Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign