Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 September 2013

cerita si ibu dan baby bump

Assalamualaikum..

Skarang jam lappy 11.34pm. ohh sangat mabless kalo ketiduran ketika hujan renyai renyai. Tapi aku?? Sangat sadis, bila mata suda overdos tidur. Inilaiini#$ bila bosan, asyik tidur. He he he (hehe! la sana..kan..). aku memang betol betol tol mahu update belog, apakan daya, internet bukan selaju kuasa kuda, yang ada hanya selaju kuasa siput.hmm, sadiss lagi.

Minggu ni, baby bump dah cecah 37weeks. Wah wah wah! Lagi 2 weeks lebih nak capai due 1 oct. hopefully baby kluar next weeks. Ehem! Sebab next weeks birthday my asben.hik hik. Kalo same tarikh kan best. Every year bleh celebrate sesame. Ye dak!.. tapi asben kata, kesian kat aku sebab kena bagi dua hadiah.haha.. jimat kos la sayang~.. setahun Cuma sambut dua birthday, birthday suami +anak dan akula..he he lagi*.

Bila dah hujung-hujung ni, rasa ketidaklaratan tu sangat merumitkan. Yaa, kalo nak duduk kat lantai, or kerusi confrm pinggang rasa nak patah. Saket yang amat. Pehtu, peyot boyot dah cecah kat peha bila duduk. Rasa tak selesa banget.

Aritu pegi checkup 37weeks, nurse goyang2 babyku, nurse kata kepala baby dah masuk lorong dah. Sebab kepala dia dah tak dapat goyang, di kata, tak lama lagi ni.terus aku pandang nurse dan besarkan mata tanda takot..haha..

Dalam hujung2 ni, aku asyik nak membuang je. Jenuh aku nak ulang alik toilet. Nurse pesan, jangan teran masa berak.haha.lawok, camne kalo najis tanak kuar.kan kan..

Now, miss v slalu ngilu ngilu.. mencucuk2 sakitnya, deme kata normal, sebab kepala baby dah kat bawah, so dia tolak2 confrm jadi ngilu kan.. baby pon aktif, asyik dok kat kanan, so, kaki and tangan suka kick belah kiri. Sampai senget benget perut aku jadinya.haha..

Walaupon skang dah menunggu hari orang bilang, tapi, aku cam steady jek. Cam relaks semacam. Walhal, sakit beranak tu, orang kata sakit yang amat. Bagi aku, dah nak buat macam mana, kena tempuh jugak sakit tu, demi bertemu orang baru dalam hidop..kan..

Teman2 doakanlah aku dan baby agar dipermudahkan ketika bersalin nanti agar semuanya selamat dan aku dapat dengr suara baby UWEEKKK..(hehe macam mana lah nanti tu yer).. Maafkan aku andai pernah buat salah and silap kepada u alls atau sape2..maafkan ku dari hujung rambut ke hujung kuku kaki,,..


Kot kot la esok2 dah nak bersalin kan.. k.. bye bye behhhhhh

Terima Kasih

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

x lama sudah kan... semoga dipermudahkan segala urusan.. :)

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign