Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

20 September 2011

Seksinye hero ne..


Bosan lakk. Aku rasa nak jugak habeskan final ne cepat sket.hmm. Ada 3 paper lagik nak habeskan. Sabar. Skang ne berusaha sehabis baek untuk final kali ne. Doakan aku yang terbaik k. Aku malas nak luangkan banyak masa dengan belog. Tapi kekadang tangan ne yang gatal tangan nak buat entri baru.ngehe!

Aku telah mengupload gambal nephew aku dua orang ne..hekhek. Maaf la kalo gambar ne seksi sket. (padahal kamu suka nengok gambar ne kan).. hihihi..

 Ne gambar afuja@Afuza. saja jek buat u all konfius.


Ne lak gambar layeen@Rayyan..heehe..Aku suke panggil dia layeen. budak demok.

Ne la hero malaya aku kat kampung. Aku tak sempat lak amek gambar pute@Putri dengan guna pampers. Kalo ada mesti dia jadik modeling kat belog aku ne jugak.ngehe! Rindu semuanyaaaaa!


Terima Kasih

1 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

comel mereka ni..

p/s: slmt hari lhr buat bf yer..

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign