Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 Julai 2014

Fiyyaz sayanggggg

Assalamualaikum wbt..

Salam Ramadhan kalian… ^,^

Eerr, pepagi gini takde mood giler nak buat kerja.
Then huha huha kat sana sini. Hmm. Tetiba kehilang energy.kah3

Ntah aku ni, asal je nak dekat raya, mesti happy semacam.
Ya, last year, aku beraya kat perantauan. Fuh!
Merasa la jugak raya kat perantauan cane.
Sunyi sepi, jalan raya boleh golek2… sonok!
Tapi bertuah jugek, sebab da ada pengalaman tu..

Tahun ni, aku excited lebih lebih dah ni..
Sebab dapat beraya dengan orang baru.. yeay!
Dengan si budak ini….

Aku amek cuti 2 minggu.. kat kampung dua minggu lebih..
Bahahaha!..
Kat office dengar la mak2 ceramah sampai nak bernanah telinga,,
Maklumlah, cuti lama sangat.. balance cuti dah la sikit je..
Behehe!
Tak kisah lah bernanah ke! Berdarah ke! Muntah hijo ke!
Yang penting.. aku dapat cuti dan berhari raya..!
RAYA!
RAYA!!
RAYA!!!!

Hah! excited da overload.

Wah, bila cerita tang raya, kemain ko!
Meh citer pasal puasa..

Puasa ni, belom kesempatan nak pegi baazar Ramadhan.
Dek kerna baazar Ramadhan pon nun jauh dari office,
Slalu depan office je..
Hari ni plan nak pegi baazar,
sebab nak belikan pengasuh fiyyaz juadah berbuka..
Kalo aku masak cikai2 je, jadi idok ler sedap mana..

Asben pon makan tak banyak mana pon,
tu yang better bukak kat rumah je banding buka puasa kat luar..
Ade dak tecik, adess.. lagi laa susah nak makan kalo kat luar..hehe..


K lah.. nanti kita sambungggg

Terima Kasih

2 ulasan:

Mimi Rheem berkata...

Comelnya Fyazz dok dlm bakul baju tu.

Emma Nyiu berkata...

Thanks Mimi Chin.. ^^,

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign