Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 Jun 2014

sedih gitu



Assalamualaikum..



Masa ni aku free sikit. ye sikit je. Kira cam mengulor tu ada jugak. Eh.

Dapat la nak post something kat blog ni. Cam bosan je ayat aku kan.

Bio ajelaa.. dah sakit2 gini, ada ke mood nak cerita gebang.

Cukup le skadar kunyah kunyah kacang.



Beberapa hari ni, aku tak sihat.

Anak sakit, maka ibu pon sakit.

Anak tak lena tidur malam, ibu pon tak lena jugak,

Begitulah seterusnya…



Merasalah jugak sakit anak cane..

Faham la prasaan anak time sakit cane..

Anak manja, ibu manja

Anak nangis2, ibu nangis2

Anak takde selera, ibu gitu juga..

Allah.. semua2 lahhh



Bila sakit gini, nak bebuih mulut kawan ofis suruh gi klinik..

Apakan daya, tak larat nak pegi.

Kbetulan, asben busy yang amat hari ni dan semalam.

Dek kerna aku tau selok belok kerja asben,

Tugas aku buat kew8, then asben buat gaji.

So, ada tarikh tutup setiap bulan.. Tarikh changes gitu la kot.

Tarikh yang sama, so bini dia tahu la betapa seboknya sang suami.



Macam semalam, aku kena balik naik bus.

Dek kerna asben busy yang amat2. Sebab tak leh hantar balik.

Gigih la naik bus. Sampai rumah, tetiba handpon dah lowbat.

Terbiar gitu tak pegi charge hanphone.



Ghupernye asben call banyak kali, dapat SMS

“abang beli makanan”

SMS ini pon aku tak bace..

Aku tak larat, just focus fiyyaz je,

tupon 2 3 kali terlelap masa tengok fiyyaz gi merayap sekeliling ghumah.

Asben balik,,

Asben kata dia risau.. sebab aku tak contact dia.

Dia kata, nak ikutkan dia nak OT sampai kul 11pm gitu.

Tapi dok fikir pasal isteri dia ni, tu yang balik awal jam 9pm..huhu..



Dia balik, dia letih..

Makanan yang dia tapau balik umah, tak usik pon.

Dia tanya aku lapar ke, aku cakap takde selera.

Dia tapau makanan 4 jenis tau?? Kesian dia.

Dia tak larat nak makan sebab letih sangat, aku lagi tak larat sebab tak sihat.

Last2 dua2 tak makan. Makanan masuk peti ais.

Tetiba, pagi tadi, peti ais rosak.

Hmmmmmmm. Sedih…



Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign