Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

29 Ogos 2013

updated 35 weeks :)



Assalamualaikum.

Tetiba malam ni terasa nak berbelog kejap. Apa nak story eh? Hmm. ntah, aku pon tak tahu nak story pasal apa..ehe.

Bila dah nak dekat2 9 months ni, tetiba rasa nervous.  Kalian tahu tak, bahawe se’nye (tatabahasa hancus) aku baru nak ber-packing barang untuk persedian gi hospital. Ekceli, 34 or 35 dah ready siap2 kan. Sebab baby first tak bleh jangka. Kot2 la kluar awal ke. Ye dak.

Hari ni baru aku terluang nak packing barang baby. Barang daku pulok nak packing besok.ehee. dalam hati ni, alahai~ riso kemain, kot2 la besok ke. kan. Tapi aku baru jek nak masuk ke 36weeks (isnin depan). Kalo dah masuk 9 months, confrm tinggal tunggu hari ‘orang bilang’.

Isnin lepas, firstime minum air kelapa muda. Ekceli, aku tak berani nak minum dari usia kandungan 1 ke 7 bulan. Sebab pernah anak akak office aku, terberanak awal gara2 minum air kelapa muda di usia kandungan 5 bulan. Dahlah baby dia kembar, pehtu baby sebesar botol kicap. Tu yang buat I tak berani. Hee. Tapi isnin lepas, aku minum air kelapa.. habes licin aku minum semuanya.. pastu, belah malam firstime merasa miss v saket yang amat. Memula I risau jugek. Tapi, kalo tanda nak bersalin mesti ada contraction kan…tapi takde..

so, keesokkan hari, aku gi klinik, Alhamdulillah, semua sihat dari hb, kencing, ukuran perut, kedudukan baby etc. Cuma berat ku makin meningkat.huh, riso aku dibuatnya. Tapi, idok pula nurse tu tegur berat aku. Nasib baik laaahhh.. ni pon aku rasa perut aku dah makin mebesaw, nak bangun, nak buat kerja,nak duduk, nak be**k opsss! Semua dah cam tak larat. Tapi aku paksakan diri ler jugek. Kang jadi malas, susah pulok nak bersalin kan.

Hopefully semuanya di permudahkan. Aku selamat baby pon selamat, keduanya sihat dah nanti boleh kuar hospital cepat. Doakan yaa :)

K lah.. bila ada masa, aku story kat sini lagi. K bye




Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign