Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 Februari 2014

my iyash muahahaha



Assalamualaikum.

Sekarang ni, aku busy sangat. Dunia ku penuh kepada anak, bukak mata anak, tutup mata juga anak. Ehh, ayat apekah ini? Terabur sangat T.T .

Jadi emak budak, mesti lah busy. Kalo tak busy tu, memang agak pelik la namanya. Gelaran supermak, itu memang patut pon. Lagi2 yang dok jauh dari family macam we all, terkulai kulai la jugak diri ni. wey, berdiri lah di dunia yang nyata. pfffttt.

Kalo hujung minggu pon, aku rela berkorban demi menuntut ilmu. Tak pe tak pe, semua ni pon demi asben, demi emak, demi arwah bapak dan demi anak!. Adalah jugek yang boleh dibebelkan di masa akan datang kat anak. Emak emak kan gitu, berhujah benda yang sama saja setiap hari.ahh jemu jemu pon, itu jugak yang akan di kenang sampai bila bila.. tsk tsk tsk..

*lap air mata sekali sedut sedut hingus. Sedeh!

Cepatlah abis study. Banyak impian yang aku belom kecapi. Yaaa, banyak sangat. Tapi yang berlegar di kepala ada dua, ehh tiga. Fikirkanlah, dalam hidup kena ada impian ada matlamat ada halatuju. *ni belom tang asben berkunyanyang(berceramah) kat bini dia.hoho,.T_T

Dah gitau asben, so before memulakanya, aku cadang nak buat kertas kerja. Cuma, si asben jarang nak focus time aku nak present depan dia.haih. Yang ini pasal matlamat ku. Asben Cuma kata, dia akan sokong saja. Ok. Baiklah!

Insha Allah, semuanya telah ditentukan Allah S.W.T..aku hanya merancang, hanya Allah S.W.T yang akan menentukan.

JOM, tengok gambar iyash yang cekci mekci. He he he







Terima Kasih

Tiada ulasan:

© ✿EmmA Nyiu✿ | Design By MaiGraphikDesign